Focení výrobků PiCaSo, 21.06.2015

Nová vyvíjející se česká společnost PiCaSo manufactury, která se zabývá výrobou ložních výrobků: polštářů, přikrývek, matrací, povlečení, kontinentálních postelí a podložek, nám svěřila do rukou další focení produktové řady, za účelem vytvořit něco, co se na českém na trhu ještě neobjevilo.

Vymyslet zajímavou, originální koncepci, která se bude zcela lišit od nynější nabídky konkurence v daném odvětví, znamenalo pro náš tým velkou výzvu, kterou jsme uchopili pevně do svých rukou a výsledek předčil naše očekávání.


Focení pojmeme úplně v jiném duchu s důrazem na přírodu a futuristické prostředí a věříme, že díky nám tak vznikne něco výjimečného, neotřelého, co zaujme většinu mladé generace, pro kterou jsou výrobky primárně určeny. 
Sofistikovaný koncept a přidaná hodnota v podobě příznivé ceny, přírodních a moderních materiálů ložních výrobků PiCaSa manufactury, tak může být začátkem na cestě k úspěchu.

Naše filozofie

Filozofie reklamní agnetury Manhattan, která nikdy nespí, tkví v rychlé a pružné reakci na nové trendy, důvěryhodnosti značky, vhodně zvolené strategii, představující klíčový prvek pro konkurenční boj, kterému denně čelí každá firma ve svém odvětví. Budování značky, umístění nového výrobku na trh nebo zviditelnění firmy nebylo nikdy jednodušší, efektivnější a rychlejší nežli dnes. 21. století je fenoménem rozmachu internetových a jiných medií, kdy i malá firma je schopna v relativně krátkém časovém intervalu vybudovat nebo posílit své povědomí o značce, za řádově nižší náklady, nežli tomu bylo v minulosti. Je třeba si uvědomit, že konkureční boj neustále sílí a pokud chce firma na přesyceném trhu uspět, musí být připravena se adaptovat na nové trendy a stát se tak tím...