Marketingová kampaň eshopu HOREKA, 16.05.2015

Internetový obchod HOREKA shop nabízí ložní výrobky od matrací až po přikrývky a  jako doplňkový sortiment pro svě zákazníky připravil čistící prostředky. Tento internetový obchod nás oslovil s poptávkou vytvoření předvánoční marketingové kampaně zacílené na koncové spotřebitele (domácosti) v okjolí města Brno, kde pro zákázníky budou zajímavé předvánoční zvýhodněné akce na vybraný sortiment zboží v tomto eshopu.

Marketingová kampaň zahrnuje:

  • segmentace trhu
  • zvolení vhodného tiskového reklamního nosiče
  • řízení kampaně
  • analýzu online prodeje
  • report marketingové kampaně
  • navržení prvků na zlepšení pro další kampaň

Naše filozofie

Filozofie reklamní agnetury Manhattan, která nikdy nespí, tkví v rychlé a pružné reakci na nové trendy, důvěryhodnosti značky, vhodně zvolené strategii, představující klíčový prvek pro konkurenční boj, kterému denně čelí každá firma ve svém odvětví. Budování značky, umístění nového výrobku na trh nebo zviditelnění firmy nebylo nikdy jednodušší, efektivnější a rychlejší nežli dnes. 21. století je fenoménem rozmachu internetových a jiných medií, kdy i malá firma je schopna v relativně krátkém časovém intervalu vybudovat nebo posílit své povědomí o značce, za řádově nižší náklady, nežli tomu bylo v minulosti. Je třeba si uvědomit, že konkureční boj neustále sílí a pokud chce firma na přesyceném trhu uspět, musí být připravena se adaptovat na nové trendy a stát se tak tím...