Analýza trhu

Naše agentura Vám připraví kompletní analýzu trhu, kdy jejím cílem je zhodnocení současného stavu podniku ve svém segmentu:

  • SWOT analýza,
  • analýza vnitřního prostředí (7 S MC KINSEY),
  • analýza vnějšího prostředí (PESTE),
  • Porterův pětifaktorový model,
  • marketingový mix 4P (product, place, promotion, price),
  • marketingový mix 4C (potřeby zákazníka, dostupnost, komunikace, náklady na straně zákazníka)
  • finanční analýza (rentabilita, likvidita, zadluženost, řízení aktiv)
  • marketingový výzkum.
     

Na základě analýzy Vám pak navrhneme ucelenou reklamní kampaň, která bude zahrnovat následující prvky i monitorování a měření úspešnosti marketingového plánu:

  • firemní strategii,
  • vytvoření firemní identity,
  • podporu značky,
  • podporu prodeje produktu,
  • komunikační mix,
  • rozpočet,
  • ganthův digram. 
     

Na přání klienta dokážeme spočítat, prognózy prodeje, tržeb, obratu  pomocí statistických metod.

Máte zájem o analýzu trhu? Napište nám!

Naše filozofie

Filozofie reklamní agnetury Manhattan, která nikdy nespí, tkví v rychlé a pružné reakci na nové trendy, důvěryhodnosti značky, vhodně zvolené strategii, představující klíčový prvek pro konkurenční boj, kterému denně čelí každá firma ve svém odvětví. Budování značky, umístění nového výrobku na trh nebo zviditelnění firmy nebylo nikdy jednodušší, efektivnější a rychlejší nežli dnes. 21. století je fenoménem rozmachu internetových a jiných medií, kdy i malá firma je schopna v relativně krátkém časovém intervalu vybudovat nebo posílit své povědomí o značce, za řádově nižší náklady, nežli tomu bylo v minulosti. Je třeba si uvědomit, že konkureční boj neustále sílí a pokud chce firma na přesyceném trhu uspět, musí být připravena se adaptovat na nové trendy a stát se tak tím...