Promoakce

Plánujete v brzské domě promoakci neboli podporu prodeje, která je pořád v krátkém období považována za nejrychleji roustocí formu stimulace zákazníků a hledáte někoho, kdo vám ji naplánuje od A az do Z? Tak v tomto případě jste správně na stránkách naší reklamní agentury Mnahattan, která nikdy nespí.
Máme dlouhodbé zkušenosti s náplánováním promoakcí pro firmy v různém typu odvětví, každé odvětví je velmi specifické, a´t už se jedná o nákupní chování spotřebitele nebo o nastavení cenových slev a proto musí být kombinace reklamy a cenových opatření dobře nastavena, aby firma po ukončení promoakce sklidila své ovoce. Největší výhodou tohoto typu propagace je nemožné přehlédnutí, že ji zaznamená i spotřebitel, který neprojeví aktivní zájem. Každá promoakce spolehlivě podpoří image vaší firmy.
 

Co je výsledkem promoakce:

  • zvýšení tržeb v krátkém období,
  • zviditelnění firmy,
  • zviditelnění značky,
  • zvyšení image,
  • vzbuzení pozitivního zájmu o vaše výrobky nebo služby,
  • nové zákazníky.
     

Co je součástí plánu promoakce, který vám navrhneme:

  • časový harmonogram,
  • navržení správné lokality pro promoakci,
  • navržení propogačních materiálů od stánku až po letáky,
  • rozpočet.
  • proškolený tým hostesek, ktreré budou aktivně oslovovat nové zákazníky,
  • vyhodnocení promoakce.

     

 

     

 

Máte zájem o promoakci? Napište nám!

Naše filozofie

Filozofie reklamní agnetury Manhattan, která nikdy nespí, tkví v rychlé a pružné reakci na nové trendy, důvěryhodnosti značky, vhodně zvolené strategii, představující klíčový prvek pro konkurenční boj, kterému denně čelí každá firma ve svém odvětví. Budování značky, umístění nového výrobku na trh nebo zviditelnění firmy nebylo nikdy jednodušší, efektivnější a rychlejší nežli dnes. 21. století je fenoménem rozmachu internetových a jiných medií, kdy i malá firma je schopna v relativně krátkém časovém intervalu vybudovat nebo posílit své povědomí o značce, za řádově nižší náklady, nežli tomu bylo v minulosti. Je třeba si uvědomit, že konkureční boj neustále sílí a pokud chce firma na přesyceném trhu uspět, musí být připravena se adaptovat na nové trendy a stát se tak tím...