Event marketing

Připravíme pro Vaše klienty výjimečný a nezapomenutelný zážitek, na který budete společně vzpomínat, kdykoli se setkáte. Formou emocionálního zážitku lze docílit posílení i budování loajality stávajících i potencionálních zákazníků k Vaší společnosti. Naše eventy jsou nezapomenutelné a exkluzivní.

Nabízíme profesionální přípravu akce od nápadu, scénáře, produkce až k samotné realizaci a vyhodnocení. Poradíme Vám, která z nabídky je pro Vaši společnost tou nejvhodnější. Vybereme spolu termín, místo, tematické zaměření a zda je akce pouze pro zvané nebo veřejná. Rozhodnutí je na Vás, my pomůžeme s tím ostatním. Zajistíme místo, připravíme program i vhodnou formu občerstvení, rozešleme pozvánky a budeme dohlížet na bezproblémový průběh akce. Kompletní produkce obnáší vypracování scénáře a časového plánu, přípravu textů pro moderátory, výběr hostesek a kvalitního personálu na odpovídající úrovni dané společenské události, dohled nad dodržením etikety, zajištění hudební či jiné umělecké produkce, přípravu a výzdobu prostor a netradičního dárku pro hosty, tisk podpůrných materiálů. Výjimečná událost zasluhuje i záznam pomocí fotografií nebo DVD, zapomenout nesmíme ani na poděkování hostům zpětně po akci. Vše nechejte na nás.

  • společenské akce pro stávající i potencionální zákazníky
  • slavnostní divadelní představení, premiéry
  • plesy
  • slavnostní rauty, bankety, obědy, večeře
  • vinný sklípek s řízenou degustací
  • slavnostní otevření poboček, filiálek
  • grand openingy
  • dny otevřených dveří
  • dětské dny
  • konference, semináře, tiskové konference
  • firemní prezentace a školení
  • věrnostní programy a soutěže
  • teambuilding
  • víkendová setkání
  • vánoční večírky a firemní párty
  • … a na co si jen kdo vzpomene.

Máte zájem o event marketing? Napište nám!

Naše filozofie

Filozofie reklamní agnetury Manhattan, která nikdy nespí, tkví v rychlé a pružné reakci na nové trendy, důvěryhodnosti značky, vhodně zvolené strategii, představující klíčový prvek pro konkurenční boj, kterému denně čelí každá firma ve svém odvětví. Budování značky, umístění nového výrobku na trh nebo zviditelnění firmy nebylo nikdy jednodušší, efektivnější a rychlejší nežli dnes. 21. století je fenoménem rozmachu internetových a jiných medií, kdy i malá firma je schopna v relativně krátkém časovém intervalu vybudovat nebo posílit své povědomí o značce, za řádově nižší náklady, nežli tomu bylo v minulosti. Je třeba si uvědomit, že konkureční boj neustále sílí a pokud chce firma na přesyceném trhu uspět, musí být připravena se adaptovat na nové trendy a stát se tak tím...