Klubový turnaj by EVERY, 24.05.2014

Naše reklmaní agentura Manhattan, která nikdy nespí, pořádala sobotní klubový turnaj v golfovém areálu Kořenec pod záštitou společnosti EVERY, který se nesl v duchu zdravého a kvalitního spánku a mohl se ho zůčastnit každý přihlášený golfový hráč.
Česká výrobní firma EVERY klade důraz na kulturu zdravého spánku a působí na trhu již řadu let, proto jsme se snažili v rámci propagace na golfovém turnaji vyzdvyhnout tyto velké přednosti a vštěpit je do podvědomí potencionálních zákazníků.
V rámci turnaje jsme si připravili pro hráče zajímavý doprovodný program zahrnující prezentaci kontinentálních postelí, spring matrací, gelových polštářů, saténového povlečení, přehozů a letního programu. Každý kdo přistouil blíže k prezentaci se mohl dozvědět od našeho proškoleného týmu hostesek více informacích o kvalitních materiálech a nových trendech v této oblasti ložních výrobků. Jako dárek hostesky rozhdávaly každému hráči relaxační polštářky a poukazy do nového kadeřnického salonu v Brně MimaXIV. Pro dámy byla přichystána od 11 hodin kosmetická proměna od dalšího našeho významného partnera turnaje - Mary Kay.

Ceny do turnaje pořádaného naši agenturou věnovali tito partneři:

  • Every - sleep products.
  • MimaXIV - kadeřnický salon.
  • Mary Kay - kosmetika.
     
     

Fotogalerie

Naše filozofie

Filozofie reklamní agnetury Manhattan, která nikdy nespí, tkví v rychlé a pružné reakci na nové trendy, důvěryhodnosti značky, vhodně zvolené strategii, představující klíčový prvek pro konkurenční boj, kterému denně čelí každá firma ve svém odvětví. Budování značky, umístění nového výrobku na trh nebo zviditelnění firmy nebylo nikdy jednodušší, efektivnější a rychlejší nežli dnes. 21. století je fenoménem rozmachu internetových a jiných medií, kdy i malá firma je schopna v relativně krátkém časovém intervalu vybudovat nebo posílit své povědomí o značce, za řádově nižší náklady, nežli tomu bylo v minulosti. Je třeba si uvědomit, že konkureční boj neustále sílí a pokud chce firma na přesyceném trhu uspět, musí být připravena se adaptovat na nové trendy a stát se tak tím...