Kocept PiCaSo manufactury, 30.10.2014

Nově vzniklá společnost PiCaSo manufactury nám svěřila do rukou vytvoření konceptu ložních produktů: přikrývek, polštářů, chráničů na matrace, za účelem vytvořit něco unikatního, co osloví mladou generaci lidí na první pohled a bude se současně lišit od klasických konceptů ložních výrobků, se kterým se denodenně setkáváme na každém rohu. Pro naši společnost Manhattan je teto projekt velkou výzvou a budeme se snažit, abychom vytvořily dobrý základ pro cestu za úspěchem. Součastí projketu je několik kroků, které musí být důkladně analýzovány a nasledně pak se tvoří samotný koncept výrobků:

  • analýza trhu,
  • marketingový mix 4P,
  • cenová politika,
  • zjištění kdo je náš spotřebitel,
  • focení produktů,
  • tvorba logotypu,
  • tvorba webu,
  • propagace.

Naše filozofie

Filozofie reklamní agnetury Manhattan, která nikdy nespí, tkví v rychlé a pružné reakci na nové trendy, důvěryhodnosti značky, vhodně zvolené strategii, představující klíčový prvek pro konkurenční boj, kterému denně čelí každá firma ve svém odvětví. Budování značky, umístění nového výrobku na trh nebo zviditelnění firmy nebylo nikdy jednodušší, efektivnější a rychlejší nežli dnes. 21. století je fenoménem rozmachu internetových a jiných medií, kdy i malá firma je schopna v relativně krátkém časovém intervalu vybudovat nebo posílit své povědomí o značce, za řádově nižší náklady, nežli tomu bylo v minulosti. Je třeba si uvědomit, že konkureční boj neustále sílí a pokud chce firma na přesyceném trhu uspět, musí být připravena se adaptovat na nové trendy a stát se tak tím...