Promoakce Hilding anders, 19.02.2015

Naše hostesky zpříjemnily atmosféru na promoakcích společnosti Hilding Anders Česká republika a. s., která je předním výrobcem poduktů pro zdravý spánek na českém a slovenském trhu.
Promoakce se uskutečnily v obchodních řetězcích Makro a Metro ve velkých městech na uzemí Česka a Slovenska, kde si zákazníci mohli nechat změřit pomocí speciání podložky, která matrace je dle tělesných dispozic pro ně nevhodnější. Do podložky jsou zabudovány speciální čidla, které měří zatížení jednotlivých partií lidkého těla a dokaží tak s maximální přesnodtí určit podle tělesné váhy, zdali je vhodnější pro každodenní spánek tužší nebo měkčí výplň matrace. Naše hostesky se aktivně zapojovaly do promokakce a podávaly zákazníkům odborné informace o pořádané akci společnosti Hilding Anders.
 

Seznam měst, kde promoakce probíhala:

  • Praha, Brno, České Budějovice, Karlovy Vary, Hradec Králové, Plzeň, Liberec. Ostrava, Olomouc, Zlín, Bratislava.

 

Fotogalerie

Naše filozofie

Filozofie reklamní agnetury Manhattan, která nikdy nespí, tkví v rychlé a pružné reakci na nové trendy, důvěryhodnosti značky, vhodně zvolené strategii, představující klíčový prvek pro konkurenční boj, kterému denně čelí každá firma ve svém odvětví. Budování značky, umístění nového výrobku na trh nebo zviditelnění firmy nebylo nikdy jednodušší, efektivnější a rychlejší nežli dnes. 21. století je fenoménem rozmachu internetových a jiných medií, kdy i malá firma je schopna v relativně krátkém časovém intervalu vybudovat nebo posílit své povědomí o značce, za řádově nižší náklady, nežli tomu bylo v minulosti. Je třeba si uvědomit, že konkureční boj neustále sílí a pokud chce firma na přesyceném trhu uspět, musí být připravena se adaptovat na nové trendy a stát se tak tím...