Hostesky IBF 2014, 25.04.2014

Naše hostesky ozdobyly německo-francouzské kuchyně Schmidt na IBF Mezinárodním stavebním veletrhu, který se letos jako každým rokem konal na Brněnském výstavišti ve dnech 23. - 26.4.2014 v pavilonu F od 9 do 18 hodin.
Francouzsko něměcký výrobce kuchyní Schmidt  zde představil čtyři různé typy svých špičkových kuchyní na míru, na kterých si zákaznci mohli prohlédnout a vyzkoušet nové trendy, které přinesl rok 2014.
Doprovodný program si ke kuchynín připravil významný výrobce spotřebičů Miele, který na vestavěných spotřebičích představoval kvalitu spotřebičů při vaření v páře pomocí zkušeného ŠÉF kuchaře, kdy zákazníci mohli během expozice ochutnat prvotřídní přípravu ryb, vepřového masa a zeleniny. Jako bonus si firma pro zákazníky připravila 20% slevu, kterou rozdávaly naše zkušeného hostesky zákazníkům, kteří projevili vážný zájem o zakoupení kuchyně Schmidt na veletrhu IBF v Brně.


Fotogalerie

Naše filozofie

Filozofie reklamní agnetury Manhattan, která nikdy nespí, tkví v rychlé a pružné reakci na nové trendy, důvěryhodnosti značky, vhodně zvolené strategii, představující klíčový prvek pro konkurenční boj, kterému denně čelí každá firma ve svém odvětví. Budování značky, umístění nového výrobku na trh nebo zviditelnění firmy nebylo nikdy jednodušší, efektivnější a rychlejší nežli dnes. 21. století je fenoménem rozmachu internetových a jiných medií, kdy i malá firma je schopna v relativně krátkém časovém intervalu vybudovat nebo posílit své povědomí o značce, za řádově nižší náklady, nežli tomu bylo v minulosti. Je třeba si uvědomit, že konkureční boj neustále sílí a pokud chce firma na přesyceném trhu uspět, musí být připravena se adaptovat na nové trendy a stát se tak tím...